Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на фабричен имобилайзер. Къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблема се реши с почистване на платката с бушоните...И някъде не правело хубава връзка. Този който я почистваше каза, че или е била мокрена или от влага била клеаса. Лошото е, че ми взе 150 лв. за тази услуга. Но както казва баща ми като не можеш сам и колата отива на доктор така става Важното е, че сега се оправи и имобилайзера си е на мястото.

    Comment


    • #17
      Взел ти е толкова щото си му се похвалил че някъде взимат 250 да ти я опрадят,за това !Иначе в най елитните и скъпоплатени сервизи са ми сервирали цени м/у 40 и 60 лв за ремонт на ел. инсталация.Независимо от проблема,като услуга се води едно и също и цената е тази.Иначе ако си отишъл и си му казал "помагай братче че ми искат 250лв. да ми я оправят" и братчето те е отесларил яко.150лв е безбожие за нещо което съм на 90% сигурен че е идвало от буксата на имобилайзера.Нека някой по разбиращ от мен да ме поправи ако греша, но имобилайзера имаше ли изобщо нещо общо с бушоните ???
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
        Взел ти е толкова щото си му се похвалил че някъде взимат 250 да ти я опрадят,за това !Иначе в най елитните и скъпоплатени сервизи са ми сервирали цени м/у 40 и 60 лв за ремонт на ел. инсталация.Независимо от проблема,като услуга се води едно и също и цената е тази.Иначе ако си отишъл и си му казал "помагай братче че ми искат 250лв. да ми я оправят" и братчето те е отесларил яко.150лв е безбожие за нещо което съм на 90% сигурен че е идвало от буксата на имобилайзера.Нека някой по разбиращ от мен да ме поправи ако греша, но имобилайзера имаше ли изобщо нещо общо с бушоните ???
        Ремонта струва м/у 20 и 30лв И то когато включва и процедура по лек ремонт на кутийката и буксите
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
          Лошото е, че ми взе 150 лв. за тази услуга.
          Баси, тоя е направил удъра на живота си - да ти земе в ЯЛ толкова пари за 5-10 мл контактен спрей и 20-30 мин работа.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
            Взел ти е толкова щото си му се похвалил че някъде взимат 250 да ти я опрадят,за това !Иначе в най елитните и скъпоплатени сервизи са ми сервирали цени м/у 40 и 60 лв за ремонт на ел. инсталация.Независимо от проблема,като услуга се води едно и също и цената е тази.Иначе ако си отишъл и си му казал "помагай братче че ми искат 250лв. да ми я оправят" и братчето те е отесларил яко.150лв е безбожие за нещо което съм на 90% сигурен че е идвало от буксата на имобилайзера.Нека някой по разбиращ от мен да ме поправи ако греша, но имобилайзера имаше ли изобщо нещо общо с бушоните ???
            Само се питам от къде разбра, какво съм му бил казал. Като изобщо не съм споменавал за колко пари съм чувал, че ги ремонтират. Просто закарах колата и той ми каза, че ще го махне и ще сложи някакъв емулатор за цена от (180лв.). Но се оказа, че нямало да може да я направи с този емулатор, защото бил за 145, той разбрал че за 145 ставало дума. Както и да е... колата стоя при него към 4-5 дена и след като баща ми отиде при него да я вземе ми каза какво е правил по нея(почистване на платката и буксата и имало някъде лошо връзка) и като разбрах колко пари иска направо откачих. Но като не разбираш и даваш на друг да ти прави колата така е. Колкото ти каже толкова. Иначе колата пред блока и до там . Поне вече знам кое да свалям и кое да чистя, ако изникне отново този проблем.
            Last edited by zombiran; d.m.y г., 11:22.

            Comment


            • #21
              Кой е този майстор, че да не изгоря и аз?Аз знам 2-ма - Иван в Технополис и Пламен в сервиз диана, но те са много коректни.


              Alfa Romeo146 1.6TS '99

              Comment


              • #22
                Емулаторът за 156 code 2 е около 43 паунда.Слага се вътре в самото ЕКУ.Проблемите с кабелътна имото стават,ако е отваряна кората под волана и е измъкнат от фиксаторчето под патрона на ключа.Самото имо е на гърба на платката с предпазителите.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Емулаторът за 156 code 2 е около 43 паунда.Слага се вътре в самото ЕКУ.Проблемите с кабелътна имото стават,ако е отваряна кората под волана и е измъкнат от фиксаторчето под патрона на ключа.Самото имо е на гърба на платката с предпазителите.
                  Не е на гърба а е отгоре,но няма значение,просто куплунзите с годините им отслабват контактите,тва е болка на всички 156
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    в асеновград питах на две места за премахване на имото и единия ми каза 50 лева без обяснения. другия ми каза че трябвало да види помпата и компютъра и там ми обясни момчето кво трябва да се направи и че ще ми излене от 100 до 200 лева.
                    JTD 105+

                    Comment


                    • #25
                      80-100 лв. макс струва премахването на имото за колата от подписа ти. Какво ще и гледа на помпата? Тва да не е опел?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        как се премахва? кво му се прави горе доло?
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #27
                          Препрограмира се софтуерно и се изключва.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Препрограмира се софтуерно и се изключва.
                            EDC15C2 има нужда от емулатор В противен случей има проблем с записа и фриизфреймовете на грешките
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Тц. няма нужда от емулатор и няма никакви проблеми. Правил съм 2, 3 такива и повечето софтуер за имооф наистина не се справят, защото пипат еепрома, а там няма как да стане конкретно на това ЕКУ. Правилно спиране на имото става през флаша с 2 ключа които са точно за байпас на имото.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                я по добре да не го давам да ми го барат, че две еднакви мнения не видях тука
                                JTD 105+

                                Comment

                                Working...
                                X